May 30, 2013

Sue Sday! (Hello!)

Salaamun alaik...

Know what?
Sekarang dah hampir pukul 5.00 pagi. Tak tidur lagi tanpa sebab. Eh, lama jugak tak update blog ni. Berhabuk bagai dah ni, labah-labah, tikus mondok semua ada ni. Haishh~ Maaf, lama sungguh tak conteng-conteng kat blog ni. Apakan daya, jadual waktu menghimpit hidup dan aktiviti yang menggigit-gigit hingga ke tulang belulang. Last update blog 13th November 2012.

SAY WHAT?!
(Gaya Aiman Azlan) bhahaha

Nampak disitu? 7 bulan tak usik blog ni. Intai-intai gitu-gitu pernah lah sekali tak berkala. Hmm. Untuk pengetahuan yang ingin mengetahui, sekarang ni cik Hafsah dah mula memasuki Zon Hidup dan Mati equal to Zon Study Week / Study Weak. Quietly same pronunciation but totally have different meaning. Yup! Segalanya bermula disini. *tunjuk hati (macam Ustaz Don TV Al-Hijrah)



ALHAMDU-LILLAH

Sepanjang Semester yang dilalui hingga ke hari ini, Allah anugerahkan segalanya yang indah. Sungguhpun yang pahit itu ada juga tapi biasalah, ada putih ada hitamnya. Final Exam untuk Semester 4 akan mula berhadapan cik Hafsah dengan bangganya pada 9th June 2013. Dan kemudian berlari pergi pada 21st June 2013. Erm, saja nak bagitau, Semester ni cik Hafsah ambil

UBK  2022  Bahasa Khmer (2CH)
USK  1052  Etika Profesional Dan Moral (2CH)
AFT   2083  Operations Management (3CH)
ABT   2053  Managerial Finance (3CH)
AFS   2033  Islamic Accounting (3CH)
AFS   2043  Regulatory Framework for Islamic Banking & Finance (3CH)
ABT   2043  Islamic Economics (3CH)
AFT   4012   SIEP* (2CH)

Total Credit Hours (CH) : 21 CH





Rasanya cik Hafsah kena menghadam lauk pauk diatas dengan keikhlasan yang tinggi. Jadi, u’ollss (cewwahh!) sila-sila lah mendoakan kejayaan kami ya. Buat kawan-kawan SABian, bersamalah menuju kepuncak kejayaan. All the best! Do the best! Penat dah nak ber sok sek sok sek panjang-panjang, sakit kepala.

Oh ya, credit to: Afiq Akmal, pembaca yang setia. Hahaha :D Good Luck for your Final Exam :)

Chump riyyep liyyer (bubbye!)

No comments:

Post a Comment